2 dage i træk

Posted on

Uhm, ligger godt i maven
Uhm, ligger godt i maven

har min saftcentrifuge været i sving. Jamen, huha da! Stadig besværlig at rengøre.

Men dagens glas juice er hermed indtaget: et par cherrytomater, 1 gulerod, 1 æble, 1 pære, ½ lime, 1 skive ingefær, 1 snackpeber og stilken af en broccoli.

Smagte fabelagtigt, men måske knap så meget ingefær næste gang. Det ER jo ikke godt for min blodfortyndende behandling, idet ingefær er lettere blodfortyndende. Omvendt har broccoli den omvendte effekt, så de må nærmest opløse hinanden. 😉

2 thoughts on “2 dage i træk

    pernillepaa1 said:
    maj 5, 2009 kl. 5:45 pm

    Den er altså flot din maskine, den ligner til forveksling min, og jeg skal finde den frem fra skabet NU NU NU, men jeg kan godt lige huske at den bare var så besværlig at gøre ren 🙂
    Jeg fandt også en masse opskrifter på juice der var godt for dit og dat og dem har jeg brugt meget, du må sige hvis du mangler nogle opskrifter 🙂
    Knus og tak fordi du bekæftede mig i at det er tirsdag 🙂 griner

    frkbibo responded:
    maj 5, 2009 kl. 8:20 pm

    @Pernille: Det VAR da så lidt – vi kan ikke have at du render rundt og tror det er søndag. 😆 Lyder interessant med de opskrifter – har vist selv nogle på lager. Spændende om dagen imorgen OGSÅ bringer saft med sig, nu når jeg kommer sent hjem. 😉 Knus og god nat.

Skriv en kommentar