På vej hjem fra arbejde igår

Posted on Updated on

Do it yourself, originally uploaded by frk_bibo.

– og jeg var nødt til at GÅ HELE VEJEN fordi busserne blev indstillet kl. 12 pga snestormen. Og på min vej kom jeg forbi disse 2 skovle.

De indbød til hjælp til at holde varmen, få lidt motion. Jeg fnøs af dem og kæmpede mig videre.

I dag… jeg holder mig indendøre til trods for skønt solskin. Lang tid siden mine led har hvinet SÅ højt. Men det går vel over igen…

Dejlig søndag til folket derude. 😉

3 thoughts on “På vej hjem fra arbejde igår

    Jonna said:
    februar 21, 2010 kl. 1:04 pm

    Det er vildt så meget sne i har fået, du har jo også haft tralvt på det sidst. Så nok godt med en slapper.God søndag.

    Anette said:
    februar 21, 2010 kl. 3:32 pm

    tænk hvis det havde været “skeer” der havde stået i vejkanten… Så tror jeg nok jeg havde snuppet nogle stykker. Hvad siger du… Dejlig søndag til dig søde Bibo. Jeg er i gang med en mail til dig som kommer senere i dag. Knus

    Frk. Bibo responded:
    februar 21, 2010 kl. 9:12 pm

    Ja det har så sandelig været dase-søndag

Skriv et svar

