Mine elektroniske dimser

Posted on

Jeg er VILD med elektroniske dimser. De er mine små hjælpere i hverdagen. Lige fra opvaskemaskinen, vaskemaskinen, elkogeren, foodprocessoren over til dåseåbneren og sågar proptrækkeren (man skal vel have et glas vin af og til, ikke?!)

De er mine små hjælpere i hverdagen – især i denne dumme dumme dumme vinter, hvor de lede små djævle virkelig har gang i at bore, rykke, boble, hvine og hvæse i mine led i fingrene, knæene, tæerne, albuerne. Tro mig, en rask person ville løbe skrigende bort, hvis denne fik fornøjelsen af at træde ind i min krop i 24 timer. Men jeg finder mig NÆSTEN i det – hvor hvad kan man egentlig gøre ved det? NADA!

Så jeg elsker mine små elektroniske dimser, der aflaster mine pt ømme fingre, mens jeg i mit stille sind drømmer om 35 graders varme – forhåbentlig uden smerter.

Og så er der jo en lille sidegevinst med nogle af dimserne. De danner grobund til megen morskab når de tages i brug.

Især denne lille fætter – her fundet på youtube. Jeg griner hver gang jeg skal åbne dåser.

Og jeg skal bestemt have flere elekstroniske dimser – absolut. Jeg skal til at kigge på hvad jeg kan anskaffe som kan hjælpe mig i hverdagen.

10 thoughts on “Mine elektroniske dimser

    Piskeriset said:
    februar 26, 2010 kl. 2:16 pm

    Hvor er den sød, når den vrikker med ‘måsen’! 😀

      frkbibo responded:
      februar 26, 2010 kl. 4:48 pm

      Jeps. 😉

    Bibbi said:
    februar 26, 2010 kl. 4:26 pm

    Den der er jo fuldstændig genial!!! 😀 Sådan een vil jeg osse ha´.

      frkbibo responded:
      februar 26, 2010 kl. 4:49 pm

      Kan købes de fleste steder… inspiration, føtex, kvickly (var vist der jeg købte)…

    Anne said:
    februar 26, 2010 kl. 4:39 pm

    tænker også at den er genial…den mangler kun det, at den kunne vippe låget tilbage 😀

    frkbibo responded:
    februar 26, 2010 kl. 4:50 pm
    Annika said:
    februar 26, 2010 kl. 6:04 pm

    Elektriske ‘dimser’ er bare gode..
    Om det er til husholdning eller ‘nørderi’ kan komme ud på et 😀

      frkbibo responded:
      februar 26, 2010 kl. 6:20 pm

      Jeg kan KUN være enig, Annika! 😀 Jeg kunne ikek have sagt det bedre selv. 😉

    Anette said:
    februar 26, 2010 kl. 6:08 pm

    WOW – sådan en dims kunne da være smart at eje 😛 Og selvfølgelig skal man benytte de hjælpemidler der er til at lette hverdagen – KNUS

      frkbibo responded:
      februar 26, 2010 kl. 6:21 pm

      Absolut JA. KNUS tilbaws, du. 🙂

Skriv et svar

