Lige om lidt…

Posted on

… når jeg har spist lidt morgenmad (ikke meget, for der skal være plads til senere), hopper jeg i bad og gør mig klar til at drage på lørdags-hygge-tøse-brunch-teater-grine-sludre-tur.

Mindre kan ikke gøre det.

– Jo, måske jeg lige skal omkring en pc-forretning. Har set mig stjernegal på min harddisk og MANGLENDE PLADS. Og NEJ, jeg fylder ikke min pc med alskens åndsvage underlige ubetydelige programmer. NOGEN (reperations-gutterne) var så pandelamme at de lavede et c-drev med stort set INGEN plads. Så diverse opdateringer af sikkerhedsprogrammer, styresystem mv truer med at lukke pc’en ned. SÅ her tages backup af det vigtigste, og så smides hele gøjemøget i skraldespanden – altså den virtuelle skraldespand. For selvom pc’en er +2 år gammel, så kører den egentlig ganske fortrinligt. Nå…! Og jeg tager den hurtige løsning – en tom harddisk, hvorpå jeg installerer alt igen. Og så futter vi derudad igen. 😉

Men det sure opstød overskygger absolut ikke glæden over at skulle ses med mine skønne “Chip og Chap” lige om lidt. GLÆDER mig. 😉

4 thoughts on “Lige om lidt…

    Anette said:
    marts 6, 2010 kl. 10:47 am

    Rigtig god lørdag.

    God idé med en rigtig stor harddisk – det er så irriterende hvis den ikke har kapacitet nok.

    KNUS

      frkbibo responded:
      marts 6, 2010 kl. 6:57 pm

      Har købt – godt nok den mindste model – men den skal UDELUKKENDE bruges til windows 7… som jeg så også købte. 🙂

      God lørdag aften, knus!!! 😉

    Piskeriset said:
    marts 6, 2010 kl. 1:43 pm

    Ualmindelig gode planer du har for dagen – rigtig god fornøjelse! 🙂

      frkbibo responded:
      marts 6, 2010 kl. 6:57 pm

      Thank youuuuuuu 🙂

Skriv et svar

