1-2-3 WUPTI

Posted on

Og så havde hun hevet den gamle harddisk ud, sat den spritnye i, smidt cd’en med windows 7 i dvd-drevet… og så klarede maskinen faktisk resten. Satte den ny hd i aftes kl. 23. Kl. midnat slukkede hun pc’en og gik i seng. Systemet var “up and running”.

Sgu ikke som for 1000 år siden, hvor jeg rodede med mio disketter mv. for at få teknikken til at fungere.

Mmmm – nu skal jeg bare ud at hente nogle ledninger, for at få den oprindelige harddisk tilbage – og bruge den som reserve. DET må vente – for det er lidt langhåret og jeg skal måske have farmand til at hjælpe med dét. Det er nemlig  blevet noget jeg ikke gider bruge tid på.

Men det er da en flot baggrund jeg har fået mig – og så skifter den til andre Avatar billeder af og til.

Tror du forresten at Avatar vinder et par Oscars i aften?

Skriv et svar

