Generalforsamling forude

Posted on

– lige om lidt. Der er heldigvis ikke så langt til mødelokalerne. Men egentlig ville jeg måske foretrække at kravle under dynen og læse, for jeg er godt nok brugt efter idag. Dagens IT undervisning for begyndere var for ABSOLUTTE begyndere. Men jeg har tålmodighed som en elefant – eller noget. Så det gik rigtig godt. 😉

Men hva – hvis det kører glat i aften, så er det hurtigt overstået. Og jeg kan trisse hjem – springer måske rullepølsemaden over.

Hav en god aften derude i blogland.

5 thoughts on “Generalforsamling forude

    et cetera said:
    marts 9, 2010 kl. 6:36 pm

    Man må godt – sommetider – finde det laveste sted på gærderne – og så kravle over … Man må! – og jeg tilføjer lige, at man sommetider ovenikøbet også skal!

    Anette said:
    marts 9, 2010 kl. 8:34 pm

    Håber dit møde er hurtigt overstået så du kan komme hjem og slappe af. Godt med noget tålmodighed indimellem 😀

    Helle K. said:
    marts 10, 2010 kl. 7:49 am

    Hurra for din tålmodighed – det ved jeg helt sikkert, at jeg aldrig ville kunne klare 😉

    Margrethe said:
    marts 10, 2010 kl. 6:50 pm

    Som alle mennesker, der vil udtømme et spørgsmåls enkeltheder, udtømte han sine tilhøreres tålmodighed (Oscar Wilde)
    Godt gået… 🙂

    frkbibo responded:
    marts 10, 2010 kl. 7:02 pm

    Jeg SPRANG rullepølsemaden over – for de ævle og bævlede i HELE TRE TIMER!!! Jeg var ved at falde ned af stolen!!

    @Helle og @Margrethe: Tak tak, jeg glæder mig til at skulle undervise dem igen på tirsdag og putte LIDT mere på dem. 😉

Skriv et svar

