Tankespind

Posted on

Kunsten er at få kabalen til at gå op… UDEN at snyde eller tage overspringshandlinger. Det er tankespind i højeste klasse.

Jeg har fat i den rigtige ende – er jeg ret overbevist om. Skal bare lige væbne mig med tålmodighed og den er ikke stor.

MEN med små tiny baby-steps så nærmer jeg mig hastigt (men langsomt!!), men mine handlinger lige nu føles rigtige. Nu får vi bare at se, om det nu også holder stik.

Indtil da glædes jeg over at jeg i weekenden får ny sofa, betydeligt yngre end min nuværende som jeg ikke har siddet i i flere mdr. fordi den er godt sat! Pris: En fransk chokoladekage og 2 biografbilletter. Det er sgu da billigt. Det, der er mest spændende, er om sofaen står der, når jeg kommer hjem fra arbejde imorgen. Kunne være lidt morsomt. 😉

2 thoughts on “Tankespind

    Anette said:
    marts 12, 2010 kl. 7:35 pm

    Ja du har fat i den rigtige ende – det tror jeg også. Og det med tålmodigheden der kan være så svær… uh ja… men jeg tror det er godt i sidste ende.
    Fedt med den nye sofa 😉 Det er da fantastisk billigt … Knus og god arbejdsdag i morgen

      frkbibo responded:
      marts 13, 2010 kl. 4:30 pm

      Taaaaaaaak… og NU er der weekend. 😀

Skriv et svar

