Ææææh

Posted on Updated on

Kom lige til at kigge i mit statistikværktøj til bloggen. Ikke noget jeg går synderlig meget op i, men jeg kan da ikke lade være med at studse (læs: SKRALDGRINE) over ét af søgeordene, der har ledt folk til min blog:

Top-søgninger:
ikea aalborg,  smileys,  bt.dk nyheder,  lille mig i den store verden,  prut

PRUT???? Æææææh… hvornår har jeg skrevet om prutter? Altså, det er jo et emne som kan få en blog for sig selv – til at lukke luft ud på… HRRRMPPFFFFFFNIIIIIISSSS!

2 thoughts on “Ææææh

    Anette said:
    marts 14, 2010 kl. 7:24 am

    Ja det indlæg må du lige finde frem *GGG* Fik du sofaen i går?? Knus og dejlig søndag til dig

      frkbibo responded:
      marts 14, 2010 kl. 7:34 am

      God morgen. Næh, det ser ud til at den kommer idag. I lige måde god søndag. Knus

Skriv et svar

