Når jeg bliver sur

Posted on

– er der ikke specielt langt fra tanke til handling. Så skal det løses NU og så ved jeg at farmand ryster på hovedet og udbryder: “TRÆK LIGE VEJRET!”

Øhm… neeeeeeej!

Hvorfor nu dette udbrud?

Well, jeg vågnede kl. 5.30 imorges. Jep – der kører ting rundt oppe under emhætten, men egentlig synes jeg altså at jeg sover godt! Anyway, så vågnede jeg på dette ukristelige tidspunkt. Jeg stod op ved 7 tiden efter at have kigget nyheder og set starten på Go’ Morgen Danmark.

Så hev jeg sengetøjet af, støvsugede under sengen og UIJ, hvor nullermændene hvæsede og skreg, men det hjalp ikke. DE SKULLE VÆK.

Så gik jeg i bad. Satte mig til pc’en mens ovnen varmede op og jeg kunne få mit rundstykke. Pakkede tasken. Tog afsted til fysioterapeut og undervejs blev jeg godt gal i skralden.

Min DUMME MOBIL havde lavet en opdatering eller jeg skulle måske sige NEDGRADERING af mine kontaktpersoner. WTF!! Jeg tænker mig til en software brist, for det ser ud til at de numre jeg har på simkortet består. Men resten – med adresser mv. PIST borte. AAAAAARGH!

Er der noget Bibo ikke kan med, så er det når teknikken fejler og hu-ha, hun har været arrig hele dagen pga det.

Så hvad gør hun så? Jo ud over at efterlyse oplysninger fra de skønne mennesker rundt om – emails er sendt ud. Og hvis jeg har glemt dig i skyndingen, så må du meget undskylde. Send lige dine data trods alt. Jeg vil blive enormt glad. Meget kan godt nok genskabes via ZYB, men alligevel.

Og hvad gør hun så?

Sætter sig til at vente på denne fætter, som hun just har bestilt!! Det MÅ jo være et tegn at det er tid til udskiftning, ikk?!

8 thoughts on “Når jeg bliver sur

    Bibbi said:
    marts 16, 2010 kl. 8:01 pm

    Møgtræls oplevelse, men ræddi lækker ny fon det medfører 😉 😀

      frkbibo responded:
      marts 17, 2010 kl. 9:05 am

      Uh jaaa 😀

    Anette said:
    marts 16, 2010 kl. 10:46 pm

    Jo da – det er tegn på udskiftning. Skøn mobil du har bestilt 😉 Kender godt det der med at tingene bare skal virke … men jeg har det ikke efter fremmede for sådan har min kære far det også. Fra tanke til handling – der kan ikke være langt (afhængig af hvad det er selvfølgelig)

      frkbibo responded:
      marts 17, 2010 kl. 9:05 am

      Æblet falder ikke så langt fra stammen 😉

    Janne said:
    marts 17, 2010 kl. 9:03 am

    Hi hi – jeg sender fluks mine data (har også set din mail) – du er nu den største elektronista 😉
    kram

      frkbibo responded:
      marts 17, 2010 kl. 9:06 am

      Hihihihihi – du har reddet min dag, søde. Du når sikkert dit mål med at jeg skal have en mac en dag 😆 KRAM

    Sister Bonde said:
    marts 17, 2010 kl. 5:11 pm

    Du har fuldstændig ret: æblet falder ikke langt fra stammen 😀 Sender fluks.

      frkbibo responded:
      marts 17, 2010 kl. 5:14 pm

      Thank you, mum2. 😉

Skriv et svar

