Samtale med lægen

Posted on

“God morgen, det er Bibo. Jeg skal lige høre til den urinprøve, jeg var inde med igår fordi Århus sendte et brev med besked om at jeg har en mulig urinvejsinfektion.”

Man hører ham gå ud i laboratoriet og rumsterer.

“Altså, jeg må sige at det IKKE er nogen bakterier, du er kommet med HER”.

“Jamen det kan da ikke passe, jeg var oppe med en prøve igår!!!”

Lægen stikker i et hyl og griner: “det er nok skyllet ud, skal du se. Du har ikke blærebetændelse.”

Ja, der tog han sgu røven på mig…….

3 thoughts on “Samtale med lægen

    Helle K. said:
    marts 24, 2010 kl. 9:36 am

    Skønt med en læge med humoristisk sans – det hele kan ellers blive så kedeligt 🙂

    Margrethe said:
    marts 24, 2010 kl. 12:22 pm

    En læge med god humor skal man holde fast i 🙂 – Min læge er blottet for humor, det er helt utroligt!

    frkbibo responded:
    marts 25, 2010 kl. 9:01 am

    Jeg havde ikke lige forventet hans humor SÅ tidligt på dagen. 😀

Skriv et svar

