Tag en bog med på farten

Posted on Updated on

E-bøgerne og diverse aflæsningsaggregater kæmper en brav kamp lige for tiden. De stormer frem på markedet – Amazon’s Kindle, Apple’s iPad (som forøvrigt kan aflæse flere applikationer som bl.a. Kindle) og andre dimser og dutter.

Jeg har lige hentet den gratis applikation fra Amazon Kindle til min iPhone. I ren og skær nysgerrighed for at se, hvordan det fungerer på min lille multimaskine. Jeg havde igår fornøjelsen af at se film på den til og fra søsters hus – 1½ time fra mit hjem i bus. Og det fungerer upåklageligt. Jeg ser allerede mig selv se film når jeg skal til kontrol i Århus. Lovely!

Anyway, så sidder jeg lige nu og spekulerer lidt på, om jeg har modet på at købe en e-bog til kindle-applikationen i min iPhone. For de kan tilsyneladende endnu kun købes på den amerikanske side, og så tænker jeg jo straks:” UH OHHH, vi er uden for EU og det betyder diverse told og afgifter og jeg skal komme efter dig”.

Mmmmmm….

UPDATE: Nå, jeg kunne jo ikke nære mig, så jeg købte en fagbog til lige i underkanten af 6 Dollars. Og på “ordresedlen” står der ikke nogen ekstra gebyrer eller noget. Det ser ud til at det er INKL. moms, told, mv. i. Og ved du hvad – mindre end ET minut efter at have trykket på køb, så tikkede bogen ind i “phonen”.

2 thoughts on “Tag en bog med på farten

    Jonna said:
    marts 28, 2010 kl. 12:54 pm

    Syntes sommetider det vildt så hurtig det går med tenik, men smart hvis man kan finde ud af det.

      frkbibo responded:
      marts 28, 2010 kl. 1:22 pm

      Og udviklingen går bare hurtigere og hurtigere 😮

Skriv et svar

