Jeg skal lære…

Posted on

… at tænke mig om, før jeg siger noget til nevøen i ren og skær sjov.

Vi sidder og snakker påskehare og han var sikker på at han hørte den på trappen i nat. Han sov nemlig hos mormor og morfar, og sørme om der ikke lå et påskeæg i morges…. Hvor hyggeligt.

“Moster, har påskeharen også besøgt dig?”

“Nej, skat, jeg tror simpelt hen ikke, at den ved, hvor moster bor. Jeg får aaaaaaaaaaaaaaldrig påskeæg mere”.

Hvilket højst sandsynligt var årsagen til at knægten ville give mig sit påskeæg, da han skulle hjem og blev mere eller mindre ulykkelig, da jeg kraftigt insisterede på at han da så sandelig skulle have det med hjem. Hvorefter han da gik med til at give mig et stk slik derfra, inden han slukøret gik ud i bilen.

Moster Bibo, altså!!

9 thoughts on “Jeg skal lære…

    Anette said:
    april 2, 2010 kl. 6:24 pm

    Hvor er han sød 😉 Han har da næsten fortjent et ekstra påskeæg 😀

    Linda Eg said:
    april 2, 2010 kl. 7:49 pm

    Hehe, ja – de børn er sgu da skønne 🙂

    Ja, det er ikke helt billigt med de iPhone abonnementer, men ved Telenor kan man ikke få med ubegrænset datatid, så vidt jeg kan se og det er jo egentlig ret væsentligt… eller man vil da gerne kunne udnytte sin nye mobils funktioner optimalt. Så jeg vil da prøve at kigge på 3’s tilbud, troede ikke der var nogen selskaber, der havde anderledes datatid… Men det er jo super. 🙂 Tak for det.

    Piskeriset said:
    april 2, 2010 kl. 10:23 pm

    Det var da rigtig sødt! Nu smiler jeg over hele femøren! 😀

    et cetera said:
    april 3, 2010 kl. 8:25 am

    Nååh, Mosters søde dreng 🙂

    Margrethe said:
    april 3, 2010 kl. 8:30 am

    Nåhh, hvor er han gavmild 🙂
    Han har fortjent et kram og et ekstra påskeæg 🙂

    Bibbi said:
    april 3, 2010 kl. 9:38 am

    Åhh, bette mand! Ham er der vist de helt rigtige krummer i 😀

    frkbibo responded:
    april 3, 2010 kl. 9:54 pm

    @Anette: Ja, det har han da. 😉

    @Linda Eg: Yep

    @Piskeriset: Ja, man kan jo ikke lade være, vel?

    @Et Cetera: Jaaaaaa

    @Margrethe: Absolut et ekstra kram eller fem.

    @Bibbi: Jo, men knajten er en værre hidsigprop hvis han ikke får sin vilje. 😀

    Sister Bonde said:
    april 4, 2010 kl. 11:35 am

    Pragtfuld unge – du er så heldig at ha ham 😀

      frkbibo responded:
      april 4, 2010 kl. 2:25 pm

      DEt er jeg

Skriv et svar

