Søndagssysler

Posted on

Aij, jeg straffes imorgen – BIG TIME.

Men det var nu rart at få støvsuget, vasket et par maskinfulde tøjvask, sat opvaskeren igang, pelset nogle af de grønne planter (ahem, grønne fingre og mig – HA!).

Det siger DUNG DUNG DUNG i mine fingre efter at have spurtet rundt med støvsugeren, men jeg er sgu da ligeglad. For jeg svarer igen med lyserøde elefanter. HA, tag den!

Det regner alligevel derude, så man er nærmest pisket til at være indendøre. (JEG orker i hvert fald ikke at gå udenfor!!)

Skal man kaste sig over bunkerne af papirer, der sukker om at blive sat i system, eller skal man kravle i sofaen med en god bog? Mmmmmm… ælle bælle, mig fortælle…

Egentlig glædes jeg jo bare over at have endnu en fridag – imorgen….. 🙂

2 thoughts on “Søndagssysler

    Anette said:
    april 4, 2010 kl. 3:18 pm

    Den der lyserøde elefant den er skøn – må jeg låne den ? Øv hvor træls med de smerter. Tjae …. du skal sætte dig med en god bog 😛 God søndag aften og knus!

      frkbibo responded:
      april 4, 2010 kl. 3:57 pm

      Snup du bare øllefanten, søde. Jeg satte mig selvfølgelig med en bog. 😉 Under et tæppe. Brrrrr… der er da koldt idag! I lige måde god aften. Knus

Skriv et svar

