Hård opbremsning

Posted on

Jeg har gjort noget drastisk. MEGET drastisk.

Så drastisk at jeg tror der er nogen der vil blive meget overrasket.

Vil ikke gå i detaljer – skal selv lige sluge kamelen og lade det skete synke ned og finde det leje hvor det hører hjemme.

Jeg har mere eller mindre sagt farvel til hjertebarnet gennem 1½ år , og det skærer mig dybt i hjertet mht det første, og jeg kommer til at savne LA FAMILIA! Men jeg ved at jeg kan komme til at møde dem igen – dog ikke under samme omstændigheder.

Måske der er nogen der vil forsøge at snakke mig fra det. Måske ikke. Men tiden er kommet til at det er MIG der er i højsædet. Lige nu. Lige her.

Der trækkes en fed streg i sandet. Bladet vendes. Starter forfra.

Og det bliver vist godt for mig… på sigt.

🙂

13 thoughts on “Hård opbremsning

    Pernille said:
    april 7, 2010 kl. 10:56 am

    forvirret. mere info!

      frkbibo responded:
      april 7, 2010 kl. 5:39 pm

      Nix 😉

        Pernille said:
        april 7, 2010 kl. 9:27 pm

        argh, okay fair nok, så afventer jeg og håber du finder ud af det bedste for dig 😀

    Anette said:
    april 7, 2010 kl. 11:09 am

    Og jeg vil sende dig mange knus og tanker og så lige sige at der er en mail på vej til dig om lidt

      frkbibo responded:
      april 7, 2010 kl. 5:40 pm

      Uuuh, YOU’R ON! Skal nok svare dig inden DAGEN. Knus

    vendelboen said:
    april 7, 2010 kl. 11:16 am

    Jeg bliver helt bekymret, men holder mig til din sætning om, at dette her bliver godt for dig på sigt. Mange varme tanker….

      frkbibo responded:
      april 7, 2010 kl. 5:40 pm

      Og det er den vigtigste sætning, søde

    et cetera said:
    april 7, 2010 kl. 2:26 pm

    Når man af “udefrakommende” omstændigheder bliver tvunget til at økonomisere med kræfterne, så ER der ingen vej udenom at handle på dét, som tager for mange af dem. Uanset hvor glad man ellers er for det pågældende. Det er du selv den eneste, der kan mærke – lige som du er den eneste, der kan mærke i maven når NU er lige-NU!
    Jeg kender jo lidt til dig, sådan IRL – og på den baggrund tror jeg, at det er en rigtig beslutning, du har truffet. Tung, men rigtig! Får du kræfterne igen senere – så kan beslutningen vel også gøres om? Knus …

      frkbibo responded:
      april 7, 2010 kl. 5:41 pm

      Oh you wise woman… Knus tilbaws.

    Piskeriset said:
    april 7, 2010 kl. 4:26 pm

    Tænker og håber det bedste for dig. Sig til, hvis jeg skal lave en voodoodukke for dig 🙂

      frkbibo responded:
      april 7, 2010 kl. 5:42 pm

      Yes yes yes – DET er sgu da vejen frem. En voodoodukke. Yeaaaaah… gurgler hun og savler lystigt. 😀

    Bibbi said:
    april 7, 2010 kl. 6:55 pm

    Pøj pøj, knæk og bræk! Sender Power-karma herfra 😀 Opfatter noget med: Fravalg er tilvalg?
    Alt godt.

      frkbibo responded:
      april 7, 2010 kl. 8:59 pm

      Det var da ellers en rigtig god wending, dér. Jooo, fravalg er tilvalg. Når man vælger noget fra, kan man jo have plads til at vælge noget til. Mmmm… Eller måske LUGE UD. 😀 Tak…

Skriv et svar

