OMG (OH-MY-GOD!!!)

Posted on

Har lige fået en mail, fra et STORT medicinalfirma, som gør mig snothamrende forvirret og rundt på gulvet og hujer i vilden sky.

Det ser sgu ud til at pigen skal sendes til Rom i juni… æh… betalt af firmaet dér???!! WHAAAAT!?

Jeg forstår ingenting – OVERHOVEDET! Så jeg har lige videresendt mailen for at jeg kan FORSTÅ hvad det går ud på.

Sætter ud af døren om lidt med små forsigtige rejehop. Uuuuuuuuuuuuuh… er det mon SANDT?! (Eller forsinket aprilsnar)

AAAAAAAAAAAAAAAA… !!!

6 thoughts on “OMG (OH-MY-GOD!!!)

    Anette said:
    april 9, 2010 kl. 5:07 pm

    JAAAAAAH hvor fedt 😉 Glæder mig til at høre mere om det … snart KNUS

      frkbibo responded:
      april 10, 2010 kl. 7:33 pm

      😉 KNUS

    Piskeriset said:
    april 10, 2010 kl. 7:32 am

    Spændende! *fletter fingre i håb om, at fjerner enhver risiko for aprilsnar* 🙂

      frkbibo responded:
      april 10, 2010 kl. 7:32 pm

      Du har nogle gode fingre, min kære. 😉

    Sister Bonde said:
    april 10, 2010 kl. 4:08 pm

    Rom kan ikke undvære dig i juni 😀

      frkbibo responded:
      april 10, 2010 kl. 7:33 pm

      Tror du ikke? 😀

Skriv et svar

