Operation “red iPhone” version 2

Posted on

Hu-ha, de er søde inde i Apple Store. Genial servicemindede, som altid. Og jeg har kun været der 2 gange – 100% tilfredshed begge gange.

Skærmen er stået af – æv! Så turen gik forbi mit mobilselskab bagefter, hvorfra den er sendt til service. Kryds fingre for at jeg får en HELT NY…

Inde i Apple Butikken, mens den søde ekspedient testede min iPhone og forsøgte at få billede tilbage på skærmen, gik jeg rundt og fingererede ved de  lækre produkter. Og mit øje faldt på en Wacom Intuos Skriveplade.

OMG!!! Jeg tror, jeg kom til at savle den til. I WANT ONE! Lækker pen, som man kan bruge som mus. Fingrene kan bruges på skrivepladen som mus. Pennen skal ikke engang ned at RØRE ved pladen for at man kan flytte rundt på diverse på skærmen. Meget ergonomisk og lækker og … lige for sådan én som mig med spasserfingre!

Fik jeg sagt det? Ellers runger det igen:

I WANT ONE!!!

Sagde hun til ekspedienten samtidig med at hun udbrød: Jeg går igang med at spare op!

One thought on “Operation “red iPhone” version 2

    Jeg leger « Lille mig i den store verden said:
    april 26, 2010 kl. 4:54 pm

    […] af frkbibo i Den teknik, Leg, Lille mig…. Skriv en kommentar Se, jeg skrev jo her ganske savlende over en skriveplade, som jeg enoooormt godt kunne tænke […]

Skriv et svar

