Operation “red iPhone”

Posted on

Tænk, at jeg skulle skrive en overskrift som denne. Men jeg har ligget vandret i luften siden kl. 6 imorges. Først fordi toilettet kaldte. Man må jo svare når man er trængende, ikke? 😉

Kunne ikke sove mere, og den lille terrorist havde det enormt sjovt inde i stuen, så jeg lå bare og hyggede mig til lyden af trip trip trip, rulle rulle rulle hen over gulvet, og pludren. Så ville jeg lige tjekke de seneste nyheder på min iPhone. Og hvad ser jeg så. EN HVID SKÆRM. Og INTET hjælper. Den er simpelt hen gået i koma. 😦

Førstehjælp i form af reset, restore, opdatering ud fra diverse vejledninger mv. har ikke hjulpet. Så nu går turen først til Apple Store (fordi de er sgu så søde og rare og hjælpesomme og ikke mindst SERVICEMINDET – måske de kan nogle trylletricks), og ellers så får 3 smidt PHONEN lige i nakken. Det er en ommer, venner.

Der er en fejl et eller andet sted, om det er simkort eller hardwaren. Det vil tiden forhåbentlig vise idag.

Har en aftale kl. 10.30 – lidt shoppe, lidt alvorssnak og jeg glæder mig – men hu-ha, jeg får jo pludselig travlt.

Håber ikke jeg har fået mig en mandags-telefon. Det er den sgu for dyr til!

4 thoughts on “Operation “red iPhone”

    Anette said:
    april 10, 2010 kl. 11:13 am

    ARGGGGHHH!! Håber du har fået den lavet her i formiddag for det er godt nok for hurtigt den ikke vil mere! KNUS

      frkbibo responded:
      april 10, 2010 kl. 12:37 pm

      Iflg. den søde ekspedient i Apple Store er det skærmen, der er stået af. Så turen gik videre til 3, hvorfra den er sendt til service. SUK! Så man kan kontakte mig via det GAMLE mobilnr. 😮

    Admin said:
    april 11, 2010 kl. 11:06 pm

    Apple Store? Hvor er det?

Skriv et svar

