Laaaaaaaaaaaang dag

Posted on

Jeg har været på farten siden kl. 6 imorges. Var hjemme på matriklen kl. 18… og godt brugt. Men på den gode måde.

Turen gik til Århus. Kontrol og opfølgning (og igangsætning af ny medicin). Jeg havde jo en paniktid i sidste måned og den skulle afrundes idag.

Vi snakkede om medicinen sidste gang. Jeg fik brochurer med hjem dengang. Diverse blodprøver blev taget. Lungerne tjekket. For alting skal bare være ok, INDEN jeg endda må BLINKE i retning af medicinen. For det er kradse sager jeg skal igang med. Og det betyder at der holdes MEGET nøje øje med mig. Betryggende.

Grinede dog voldsomt, da de ville lave en graviditetstest på mig (man må heller ikke være gravid!!), fordi denne medicin kan fremprovokere en abort eller give fosteret rigtig mange deforme ting. Ahem… altså… ahem… host host… Tro mig, jeg er IKKE gravid. Og hvis jeg var – så slog jeg selv ELEFANTENS rekord i drægtighed! Nå! 😆

Bivirkninger… uha… RIGTIG mange. Og mange af dem kan være MEGET alvorlige. Men de fleste cykler roligt igennem medicinering med en lille bitte smule kvalme som kan dæmpes af folinsyre. Lad os håbe at det bliver sådan. 😉 Blodprøver hver uge i starten og dernæst ligeså jævnligt som når jeg får taget blodprøve for at bestemme medicinering af blodfortyndende medicin. Yep, de kalder mig NÅLEPUDEN.

Mens jeg var på hospitalet brød solen frem fra skyerne. Og jeg kunne gå derfra med højt humør, som bare blev højere, fordi jeg skulle mødes med Kenzo’s mor til en lille strøgtur. Det var SÅ hyggeligt. Og jeg håber da at vi ses igen en anden god gang. 😉

Perfekt vejr. Lang dag. Og Bibo kravler til køjs meget snart. God nat derude.

2 thoughts on “Laaaaaaaaaaaang dag

    Anette said:
    april 14, 2010 kl. 5:54 am

    Jah det var rigtig hyggeligt og næste gang finder vi altså et andet sted at spise 😀 Godt du kommer i gang med medicinen snart – håber bare det hjælper dig hurtigt. KNUS

      frkbibo responded:
      april 14, 2010 kl. 5:11 pm

      Uh ja, der er jo spændende steder nok at vælge imellem. Vi finder ud af noget næste gang jeg kommer forbi. KNUS

Skriv et svar

