Posted on

– har jeg fået sendt pas-info mv til “ZE FIRMA”, som er så venlige at synes det er en god ide at sende mig (og 4 andre af LA FAMILIA) til årets store rheumatologiske messe. Her er stande i spandevis fra alskens medicinalfirmaer. Patientforeninger har egen stande. Der er forelæsninger og alt muligt andet. Og vi kommer alle til at rende rundt med ensfarvede tasker fyldt op med diverse reklamer. Og som dagene skrider frem, så skraber vi ind med kuglepenne mv.

JEG håber at OXO har en stand igen i år. SÅ skal der grej med hjem igen. Hehe. Sidste år kunne man modtage en ting ved at udfylde et spørgeskema. Jeg kom bla. hjem med denne her. AND I LOVE IT! Bare umuligt at støve op i kongeriget Danmark. MEN nu har Amazon UK jo åbnet op for flere ting at sende til Danmark, så dér er da en god mulighed, hvis nu trangen opstår. 😉

Har foreslået et par flyvedage de kan vælge imellem. Overvejede at bede om et par ekstra dage, men jeg synes ikke jeg har modet på at lege turist i Rom alene. PÅ DEN ANDEN side, så kunne Bibo godt finde på at lade messe være messe for en dag og drage ind og klappe Peterskirken. Hmmmmmm….

One thought on “

    Lene said:
    april 15, 2010 kl. 11:53 am

    Hvor er det bare godt, at du får sponseret en tur til Rom. Det bliver godt 🙂

Skriv et svar

