Pusse nusse med PHONEN

Posted on Updated on

Ih, det er bare dejligt at have iPhonen tilbage. Eller rettere – en NY smidt i nakken.

Cirklede lidt rundt om den som katten om den varme grød. Men nu kan jeg vist godt lege lidt med den. Det gik problemfrit med at få backuppen over. Og det til trods for at jeg undervejs har afinstalleret iTunes og installeret igen. Mine små programmer var der stadig. Nu skal jeg jo så ind i de enkelte og se lidt nærmere på opsætningen. Men indtil videre tegner det lyst. Mens jeg skriver det her aktiverede jeg lige min ZYB konto – og vupti, så er kontakterne tilbage på telefonen. Hurra for ZYB.

iTunes gør godt nok opmærksom på at der er en opdatering af softwaren. Men jeg læste på denne blog, at det er en god ide at klappe hesten lidt. Jeg klapper… 😉

Det ser forøvrigt også ud til at dækningen på denne mobil er bedre. Så den gamle var tilsyneladende en mandagsmobil.

Nu vil jeg lege videre… 😉

Note: Nix, samme røvdårlige dækning fra 3. Og så her midt i Aalborg?? Nymodens betonbyggeri??!!? Bare mærkeligt at jeg har god dækning med min HTC på telmore…

4 thoughts on “Pusse nusse med PHONEN

    Anette said:
    april 16, 2010 kl. 4:26 pm

    Skønt du fik mobilen hjem igen 😉 Så ved du hvad du kan få tiden til at gå med *GG Knus og skøn weekend til dig 🙂

      frkbibo responded:
      april 17, 2010 kl. 4:35 pm

      Har ikke så meget tid denne weekend. Men lidt berøring kommer der nok. *GG* I lige måde god weekend. Knus

    Piskeriset said:
    april 16, 2010 kl. 10:38 pm

    Telmore er fantastisk!
    Og hvis du bliver træt af den, sender du den bare til mig! 😀

    God weekend!

      frkbibo responded:
      april 17, 2010 kl. 4:36 pm

      Ja, vi kan nemlig godt lide telmore, kan vi. Jeg har da også det gamle nr stadig, så når binding er ovre, så er det bye-bye 3. 😉 ilm god weekend. 😉

Skriv et svar

