Mæt

Posted on

Har haft én af de dage, hvor behovet for at gøre noget godt for sig selv var stort.

Leddene har smældet og braget og regeret. Ikke desto mindre, gik Bibo ombord i at lave Jens’ Kikærtegryde.  Og den var SUPER nem!

Jens, for filan… jeg er nødt til at spænde bukserne op!!

Hvis I ikke har prøvet Jens’ opskrift, så hop lige over og lur opskriften af og gem til en regnvejrsdag. For jeg garanterer for at solen hives frem hvor den end måtte gemme sig. Arkiveres fluks under favoritter. UHM!

3 thoughts on “Mæt

    Bibbi said:
    april 22, 2010 kl. 7:43 pm

    Kikærter er virkelig en misforstået fødevare!!!

    jensdrejer said:
    april 22, 2010 kl. 8:43 pm

    Jep, den er nemlig rigtig nem at lave! Og det er faktisk lidt utroligt, at noget der er så nemt og så hurtigt, kan smage så godt. 😀

    Hvis jeg kunne, så ville jeg straks sende et par af de der boller som jeg har i ovnen lige nu….. 😆

    Derudover er jeg enig med Bibbi! Kikærter kan saftsusme bruges til mange spændende retter!

    frkbibo responded:
    april 25, 2010 kl. 12:28 pm

    nemlig 😉

Skriv et svar

