Sæt igang

Posted on

Jeg har været lidt handlingslammet idag. Og så ikke. Har brugt noget tid på nettet på at finde ud af dit og dut.

Og her kl. 14 går det op for mig at jeg ikke har fået noget at spise idag. Fyyyy, Bibo. Sidder nu og gnasker på et rugbrød. Og har også lige taget min morgenmedicin. FYYYYYY, BIBO!! Men ok, så er der da en grund til at jeg har sorte fingre – UNDER huden. Og hvide også. Og EKSTREMT kolde. Og er i akut smertedæmpende mangel. Og … Overvejer næsten at tage det glas rødvin som må tages idag for at få gang i systemet, altså de “døde fingre”. MEN det må vente til aftensmaden. En anden type medicin siger max. 3 genstande om ugen, ellers tager lever mv. skade pga. medicinen. Hu-hej hvor det går.

Men NU er det – sæt igang. Springer snart op af hatten som trold af æske, og begynder at summe rundt i hjemmet. En lille plan begynder at kunne anes derude i horisonten… hvor der forøvrigt også står en støvsuger. Hmmmmm! 😮

4 thoughts on “Sæt igang

    Anette said:
    april 25, 2010 kl. 2:15 pm

    Nemlig sæt i gang 😉 Og senere kommer der en mail til dig …. Knus

      frkbibo responded:
      april 25, 2010 kl. 3:39 pm

      Tak… knus

    anjoe said:
    april 25, 2010 kl. 6:47 pm

    Bibo, jeg læser stort set dagligt hos dig, og giver dig i mit indre flere end 10 stjerner 😀

      frkbibo responded:
      april 25, 2010 kl. 6:55 pm

      Og jeg klukker stort set hver dag ovre hos dig, søde Anjoe. Tak! 😀

Skriv et svar

