I windows 7

Posted on

– findes et program der hedder “tablet pc”.

Her kan du kalde et tastatur frem på skærmen, som du kan bruge med enten mus eller et andet trykfølsomt værktøj. Hvis din skærm f.eks. var trykfølsom kunne du trykke på den.

Jeg bruger min skriveplade, og jeg morer mig lidt med DENNE funktion. Skrivegenkendelsen….

Af gode årsager kan jeg jo ikke bruge højre hånd specielt meget – men det går nu BEDRE med den. 😉 Så derfor bruger jeg venstre hånd og forsøger at skrive til skrivegenkendelsen i det her program.

Og ved du hvad? Jeg er da lidt imponeret over at den gætter rigtigt på DE kragetæer!

One thought on “I windows 7

    Blogheksen said:
    maj 4, 2010 kl. 9:36 pm

    Wauw det er smart – skal lige se om jeg også kan det ;0)

    Margrethe, nu med ny blogadresse

    http://minblogspotdotcom.blogspot.com/

Skriv et svar

