Vredesudbrud

Posted on

Kan du ikke tåle banderier, så hop lystigt videre. 😉

For fanden i hede hule pisse helvede, sgu og satan!!!

WHY WHY WHY!!!

Vi siger OTTENDE MAJ og her render jeg stadig rundt i vinterjakke og vanter og tykke trøjer for at HOLDE VARMEN. WHAT THE FUCK!!! 👿

Jeg vil have TYVE GRADER, NUUUUU (og 30 grader om 1 uge!). Jeg vil have lov at gå i t-shirts UDEN at skulle have noget udenpå. Og jeg vil trappes ned af min “nu skal vi sørge for at få varmen ud i fingrene”-medicin. Effekten er jo VÆK når vi når til middag! NO MORE fucking hvide og sorte fingre FØR vi når næste vinter – PLEASE.

SPASSERNAR til vejr. Send dog nogle op nordpå og sæt et voldsomt stort LÆHEGN op, så vi SLIPPER for den kulde der strømmer ned fra polen.

ARGH!!

9 thoughts on “Vredesudbrud

    Piskeriset said:
    maj 9, 2010 kl. 1:22 am

    Jeg er helt enig. Faktisk gjorde det iskolde vejr mig p*ssegnaven i dag – hvilket jeg ellers ikke lige plejer at blive – især da gemalen i første omgang syntes, at det var en rigtig fårlig idé at tænde op i brændeovnen. Da jeg så havde frosset i flere timer og var blevet… ja, p*ssegnaven… så skiftede han mening…. *suk*

      frkbibo responded:
      maj 9, 2010 kl. 9:00 am

      Utroligt at det kan blive ved. Vi må summe os til en ændring. 😉

    Sister Bonde said:
    maj 9, 2010 kl. 6:00 am

    Kan til fulde forstå dit vredesudbrud – men ikke flere læhegn – please.

      frkbibo responded:
      maj 9, 2010 kl. 9:00 am

      Det læhegn kommer til at være sååååå langt væk at du ikke kan se det, søde moar 2. 😉

        Sister Bonde said:
        maj 9, 2010 kl. 12:58 pm

        Det sætter jeg voldsom stor pris på 😀

    vendelboen said:
    maj 9, 2010 kl. 9:48 am

    Engang imellem skal man bare have lov til at skælde ud og få luft. Håber det hjalp for graderne stiger nok desværre ikke sådan liiige.
    Men Remee skulle i følge ugebladene have en del lejligheder til salg i Tyrkiet – måske det var noget 🙂

      frkbibo responded:
      maj 9, 2010 kl. 10:09 am

      Ja, det ved jeg at DU ville synes. Hvad siger gemalen til det? 😉 8)

    jensdrejer said:
    maj 9, 2010 kl. 4:59 pm

    Jeg er fuldstændig enig – jeg fryser og det er overhovedet ikke sjovt længere. I går var jeg inde på strøget og jeg kiggede efter en ny trøje. Men alle butikkerne var fyldt med badetøj! Argh – hvem i alverden har brug for badetøj nu? Jeg har i hvert fald ikke!!!!!

      frkbibo responded:
      maj 10, 2010 kl. 5:28 pm

      Absolut heller ikke mig… nix. Nej tak! Var selv ude at kigge efter TRØJE – tynde fikse brrrrrrrr var der alle steder.

Skriv et svar

