Mens jeg prøver…

Posted on Updated on

… at finde ud om, om jeg kan bruge det dersens PEARLTREE til noget, faldt jeg over dette link, som én anden “perlebygger” har lavet og jeg har straks koblet mig på den.

En top 100 over det bedste Fantasy-bøger. Nå da… så er det bare at gå igang med klassikerne.

Det er da en side, som jeg vist lige skal kigge lidt nærmere på…. Kan se at go’e gamle Anne McCaffrey troner på listen – selvfølgelig! Har nogle af hendes Pern-serie på hylden og jeg skal da også have den læst. Har læst de 2 første… eller var det 3 (??) med stor fornøjelse.

2 thoughts on “Mens jeg prøver…

    Piskeriset said:
    maj 9, 2010 kl. 9:36 pm

    Jeg ved ikke helt, om jeg tør trykke på linket… jeg har i forvejen en alt for lang liste over bøger, jeg skal have læst! 😀

    Men Annes dragebøger har jeg altid elsket… 🙂

      frkbibo responded:
      maj 10, 2010 kl. 5:30 pm

      Ja, de er skønne. Blev hooket på dem som “barn” *host host – hvornår bliver man voksen?*. Og det er lidt spøjst at kun 2 i serien er blevet oversat til dansk og slet ikke den FØRSTE bog. Har aldrig forstået det.

Skriv et svar

