Søndagsflyder

Posted on

– er lige præcist det, jeg har tænkt mig at gøre idag. FLYDE… Og sådan er det nu engang, og det bliver sikkert mit søndagsritual de næste mange søndage – FLYYYYDE. Jeg tager mine cellegifte om lørdagen, og så er jeg TRÆÆÆÆÆT om søndagen. Så jeg FLYYYYDER. Og vasker lidt tøj, som kommer ud på terrassen om lidt i solen.

Ser lidt Charmed – sæson 3. BAD BAD BAD COLE. Uuuuuh-mmmmm… Men der skal en godhjertet heks til at omvende DEN djævel. Hehe.

Hvis temperaturen sniger sig op på de 15 lovede grader idag og der er lunt i krogen, så skal næsen pudres af solens stråler over middag.

Og en middagslur-afslapnings-seance.

Ønsker dig en god søndag derude – og pas godt på hinanden.

2 thoughts on “Søndagsflyder

    Anette said:
    maj 9, 2010 kl. 9:08 pm

    Håber du har nydt dagen og haft lige så fint vejr som det har været her. Knus

      frkbibo responded:
      maj 10, 2010 kl. 5:29 pm

      Solen skinnede fra en næsten skyfri himmel. Der blev tørret tøj på terrassen. 😉 Knus

Skriv et svar

