Hvor underligt

Posted on

Ok… øhm…. godt så. Altså jeg ved godt at jeg her har lavet sådan en søgning som jeg altid advarer imod når jeg underviser i googlesøgning. Men nogle gange knalder man jo bare noget afsted, ikke?! Og jeg har brugt et par stopord og ikke lavet citationstegn omkring og bla bla bla.

Men jeg studser nu alligevel, når jeg så sorterer billedsøgningen til kun at se på store billeder, og ét af mine popper op. DET var da lidt underligt og har ikke specielt meget med peace of mind is a blanket that purrs at gøre.

Jeg tror jeg laver en ny søgning. 😉

Skriv et svar

