Jeg har en sød lille bog…

Posted on

… en lille tegneserie-filosofi-bog eller hvad man nu kan kalde den.

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg fik lige lyst til at bladre lidt i den idag. Den er af én af de skønne tegneserieforfattere Pat Brady og hedder: “Peace of mind is a blanket that purrs”.

Denne lille bog er en lille sød sag med små nuttede sætninger startende med “Peace of mind”….

Denne er med en illustration af den søde lille kat, der hører til familien Rose, en fantastisk tegneserie på comics.com – lidt Steen og Stoffer og så alligevel ikke.

Peace of mind

is knowing you’ll always

land on your feet

Det ser vi jo gang på gang, og det er ganske sandt. Og selvom jeg lige nu er i lidt modvind og har svært ved at se det, så lander JEG også på fødderne…. Ellers skal jeg sgu have knæbeskyttere snart. 😆

Må jeg forøvrigt præsentere katten Peekaboo. 😉

Skriv et svar

