Lemony Snicket – En ulykke kommer sjældent alene

Posted on Updated on

Kors, jeg tror snart jeg ryger i gemmerne og finder denne film. For er der en titel der passer til mig lige nu, så er det da denne.

Igår en gang vand-tam-tam under min håndvask. Idag leger jeg haltefanden og hvæser og viser klør hvis jeg tvinges på trapper – især hvis jeg skal NED af dem. Tør ikke tænke på hvad morgendagen mon bringer.

Er der nogen der har en krykke eller stok på lager??

Tillader mig at komme med et lille forsagte suk – og må i gemmerne efter knæbind. SUK!

Scope > Film > Lemony Snicket – En ulykke k….

8 thoughts on “Lemony Snicket – En ulykke kommer sjældent alene

    Helle K. said:
    maj 15, 2010 kl. 2:54 pm

    Arj altså skal det blive ved?
    Sender et pust til dit knæ – og kom så ind og sidde 🙂

      frkbibo responded:
      maj 15, 2010 kl. 3:25 pm

      Åh tak, søde Helle. Tror snart jeg bare sætter mig stille ned og laver absolut ingenting. 😥

    Anette said:
    maj 15, 2010 kl. 4:23 pm

    Tror du ikke bare søndag skal være hviledag? 😀

      frkbibo responded:
      maj 16, 2010 kl. 7:09 am

      Bliver desværre ikke helt. 😉

    Jonna said:
    maj 15, 2010 kl. 6:07 pm

    Nu må det snart vende du har da haft din del.

      frkbibo responded:
      maj 16, 2010 kl. 7:10 am

      Ja, det synes jeg jo også…

    Bibbi said:
    maj 15, 2010 kl. 8:53 pm

    Jeg har en stok, du skal bare selv humpe herover efter den 😉 😀

    *Sender mental stok og god karma*

      frkbibo responded:
      maj 16, 2010 kl. 7:10 am

      Heh…. der er lidt langt at humpe. Men tak for den mentale. 😀

Skriv et svar

