Positiv søndag

Posted on Updated on

Ok, jeg kan godt se at mine sidste indlæg har sorte opgivende undertoner. Well, det er egentlig heller ikke specielt rart med led der gør ondt og feberfornemmelser – eller jeg skal måske snarere sige ekstremt betændte sener der spreder sig som en løbeild i hele systemet. Bør måske ringe til en livline men hvem og hvad? Diffuse mig. 😉

Nå men min søndag har været skøn til trods for diverse genstridigheder. Har nemlig haft besøg af verdens dejligste forældre der har hjulpet deres lille skvat med lidt i hjemmet. Rørsamlingen under vasken er blevet samlet godt og grundigt. Der kom skik på ledningekaos bag tv’et. Vi hyggede m the og kage. Farmand løb hen over gulvet med svaberen. Og Bibo sad /hang hist og pist i ren taknemlighed over at de gad. Bibo nussede også rundt, så absolut.

Sengen kalder – imorgen er atter en dag.

2 thoughts on “Positiv søndag

    Bibbi said:
    maj 16, 2010 kl. 7:43 pm

    Dejligt! Det er noget der kan hjælpe lidt på tingenes tilstand – se at noget af det udvendige kaos forsvinde. Så er der en lille smule mere overskud til det indvendige!

    Glæder mig at du har haft en “positiv søndag” 😀

      frkbibo responded:
      maj 17, 2010 kl. 10:12 am

      Tak søde Bibbi – det er de små ting der gør det. 😉

Skriv et svar

