TAK

Posted on

– for de søde kommentarer, der er kommet de seneste par dage. Jeg har læst dem alle og svarer jer alle på denne måde.

Ja, man burde jo ikke være i farezonen til at få nye blodpropper nu når man er i max. blodfortyndende behandling og alting egentlig bare er som det skal være – blodprøver fine mv. MEN lægen fandt nu alligevel et punkt på benet hvor blodstrømningen var hæmmet. De kunne ikke gøre andet end at sende mig hjem – ingen ekstra medicin eller noget. Jo, en støttestrømpe (som jeg pleeeeejer). Øhm…. nå! Ja, så er det jo ikke til at spå om fremtiden.

Men HEY – ukrudt forgår ikke så let. 😉

6 thoughts on “TAK

    Bibbi said:
    maj 18, 2010 kl. 10:20 pm

    Ingen årsag Bibo 😀 Godt du er hjemme, incl. sexet sok! 😉

      frkbibo responded:
      maj 19, 2010 kl. 6:47 pm

      Uha… og så er den HUDfarvet 😀

    Sister Bonde said:
    maj 19, 2010 kl. 2:00 pm

    Tror snart du trænger til rekreation på landet 😉

      frkbibo responded:
      maj 19, 2010 kl. 6:48 pm

      Hvor skal det være?? 😉

    Lea P. said:
    maj 19, 2010 kl. 6:18 pm

    Jeg synes det er meget svært at skrive en rigtig god kommentar.
    Men, jeg ønske dig alt godt, og håber du snart bliver smertefri igen.
    Mange hilsner.

      frkbibo responded:
      maj 19, 2010 kl. 6:48 pm

      Tak for dine søde ord. Jeg skal nok slippe af med det – på et tidspunkt. 😉

Skriv et svar

