Inden

Posted on

– Bibo rejser syd for Danmarks grænse, rejser hun lige en tur syd for Randers Fjord.

3 dages indlæggelse i Ååååååårhus, med slugning af magnet der skal følges på skærm, OG diverse radioaktive plastikringe i forskellige former skal tælles på røntgenbilleder – og hvad vi nu har. Det bliver sjaaaaaåååååw.

MEN elektriske dimser i form af smartphones, blærbar osv. er strengt verboten! Så der bliver lidt stille på bloggen de næste dage… En vis person i det århusianske er blevet advaret om masse-spam når Bibo slippes løs.

Nyd stilheden!! 😆

5 thoughts on “Inden

    Bibbi said:
    maj 31, 2010 kl. 8:45 pm

    Uha, så skal jeg rigtig gasse mig i stilheden 😉 Og husk nu at få den der magnet ud igen, så du ikke hænger fast på køleskabet 😀

    Anette said:
    maj 31, 2010 kl. 8:52 pm

    Det lyder altså helt vildt med den magnet 😉 Glæder mig til at se dig! Knus

    anjoe said:
    juni 1, 2010 kl. 9:06 am

    Jamen så må du hygge dig med alt sjaaååwet – medbring evt. et kortspil til kabalebrug; det lugter lidt af computer 😀

    jensdrejer said:
    juni 1, 2010 kl. 1:44 pm

    Pas godt på dig selv. 😀

    frkbibo responded:
    juni 5, 2010 kl. 9:26 am

    Føler mig lidt magnetisk. 😆 Og er ikke helt god til at passe på mig selv, Jens… men mon ikke jeg snart lærer at gå ordentlig. 😀

Skriv et svar

