Mit “flotte” knæ

Posted on

Jeg ønsker mig en ordentlig omgang bubleplast i julegave.

Her kommer man gående i pænt trav for at mødes med Anette her i Århus og så skvatter man på en knækket flise som man overså.

Faldt som en anden sæk kartofler i hvad der virkede som slowmotion. Med solbriller og andet hoppende til højre og Venstre. Skrammer på begge hænder, blåt mærke på armen, Venstre knæ et lille blåt mærke mens højre knæ er…. Ja se selv.

Bortset fra det går det godt. De to første dages undersøgelse er gået fint. Tyndtarmen tjekket omend jeg ikke kender det endelige resultat endnu. Data skal analyseres – slugte en magnet og den blev fulgt på computer.

Idag først i ilden kl 13. Har fastet siden midnat så jeg er sikkert lidt gnaven når vi kommer til middag.

God fredag og weekend, jeg glæder mig til weekendens aktiviteter.

8 thoughts on “Mit “flotte” knæ

    Helle K. said:
    juni 4, 2010 kl. 6:58 am

    Flot 😉
    Man føler sig så dum, når man ligger der og roder rundt – ikke? Jeg har også prøvet.

    Anne said:
    juni 4, 2010 kl. 7:02 am

    “av” siger jeg bare…

    Anette said:
    juni 4, 2010 kl. 7:07 am

    Ja sikke et stunt du lavede dér. Men AV for pokker hvor må det gøre ondt. Knus og god fornøjelse med weekendens planer

    Klidmoster said:
    juni 4, 2010 kl. 7:19 am

    Aj, sikke da Århus har været hård ved dig. Frække flise! God bedring 🙂

    Piskeriset said:
    juni 4, 2010 kl. 8:02 am

    Uha. Nu er det med faldet ikke et dække over, at du har en hemmelig helteidentitet ligesom i Kick Ass-filmen? 😉

    God weekend og god bedring!

    Lea P. said:
    juni 4, 2010 kl. 11:56 am

    Øv!
    Nu må du vist holde dig i ro resten af weekenden.

    anjoe said:
    juni 5, 2010 kl. 12:18 am

    …nu ligger du nok i drømmeland og vrisser af de skæve gangfliser, der har betydet et regnbuefarvet knæ!!

    frkbibo responded:
    juni 5, 2010 kl. 7:11 am

    Ja, det var det der gevær jeg sukker efter til at skyde den uheldige stjerne, der hænger over mig, i sænk. 😀

Skriv et svar

