Rom vejr

Posted on

Aij det tordenvejr må være en lokal byge. 😉

7 thoughts on “Rom vejr

    Piskeriset said:
    juni 10, 2010 kl. 7:19 pm

    *truer med en lille knytter* 😛

    Det eneste gode ved dagens vejr er, at jeg havde lang arbejdsdag, så regnen var stoppet, da jeg endelig skulle ud af døren! 😀

      frkbibo responded:
      juni 10, 2010 kl. 8:48 pm

      Også her, du. Da jeg fik fri kl 19 dryppede det godt nok en LILLE smule, men det stod ikke ned i kaskader som tidligere på dagen. 🙂 Jep, vi knytter i fællesskab og puster de skyer væk! Det er jo lige netop tirsdag at jeg skal lege turist!!

    vendelboen said:
    juni 11, 2010 kl. 3:24 pm

    Jeg håber sådan, at du får en SKØN tur. Tag lidt varme med hjem, ikk?

      frkbibo responded:
      juni 12, 2010 kl. 7:48 am

      Jeg skal gøre mit ypperste!! 8)

    Bibbi said:
    juni 11, 2010 kl. 7:44 pm

    Arjj, det er næste for varmy, altså! 😉 Ha en fanherlig tur!!!

    Bibbi said:
    juni 11, 2010 kl. 7:45 pm

    Arjj, det er næste for varmt, altså! 😉 Ha en fanherlig tur!!!

      frkbibo responded:
      juni 12, 2010 kl. 7:49 am

      Oh, I KNOW I WILL!! 😉 Thank you

Skriv et svar

