Honeyyyy, I’m hoooome

Posted on

Ok, det første jeg sagde da min far hentede mig i Aalborg Lufthavn: Jeg vender om – hvor ER her koldt.

10 grader ved midnatstide. I Rom gik jeg rundt med bare tæer i sandaler!!!

Nå, men bortset fra det skal der
Ikke lyde noget brok herfra.

• skøn tur
• glade mennesker
• varmt vejr omend ikke meget tid blev brugt udendørs
• god mad
• socialt samvær på tværs af landegrænser

Om jeg skal afsted til sådant noget igen? Så absolut ja!!! London næste år – hvad enten jeg scorer en “gratis” tur eller ej. I Will be there!!

Mere senere. Træt som et alderdomshjem – skeerne er en stor mangelvare og der skal findes nye pronto.

Og ja, dette er receptionen på mit hotel. Her sidder jeg i en lædersofa og venter på min chauffør. Også mere om DET senere. 😉

Ciao!!

10 thoughts on “Honeyyyy, I’m hoooome

    Klidmoster said:
    juni 21, 2010 kl. 12:40 pm

    Velkommen hjem Bibo, glæder mig til at høre mere om turen. Du får lige en *åndeske* med på vejen 🙂

      frkbibo responded:
      juni 21, 2010 kl. 1:34 pm

      Tak, skønne du. 😉

    Janne said:
    juni 21, 2010 kl. 1:43 pm

    Glæder mig SÅ meget til at høre meget mere…..
    Knus

      frkbibo responded:
      juni 22, 2010 kl. 4:49 pm

      Uha da da – kram!

    Anette said:
    juni 21, 2010 kl. 2:23 pm

    Velkommen hjem 😉 Glæder mig til at høre lidt fra din tur. Jeg kan forestille mig at det har været nogle lange men meget spændende dage 😉 Knus

      frkbibo responded:
      juni 22, 2010 kl. 4:49 pm

      Lange og meget spændende. More to come. Knus 8)

    vendelboen said:
    juni 21, 2010 kl. 5:12 pm

    Dejligt at du har nydt turen, men godt at du er hjemme igen 🙂

      frkbibo responded:
      juni 22, 2010 kl. 4:50 pm

      Åh, hun har saaavnet Bibo. 🙂 Jamen, du stryger jo til syden lige ommelet. 😆

    Piskeriset said:
    juni 21, 2010 kl. 8:18 pm

    Velkommen hjem! Jeg kan se på vejrudsigten, at du har haft lidt solskin med i kufferten – tusind tak 😉

      frkbibo responded:
      juni 22, 2010 kl. 4:50 pm

      Det var da så lidt – omend solen har glimret med sit fravær idag og leget efterår! HRMPPFP!! 😀

Skriv et svar

