Tøseaften

Posted on

Igår havde jeg 2 af mine skønne “tøzer” på besøg.

Jeg var godt nok mere end bare ALMINDELIG træt efter tirsdagens tur til København som bød på strøgtur, frokost på Pasta Basta (hvor jeg fik en rigtig lækker pasta carbonara, som sørgede for at jeg ikke fik mere at spise DEN dag fordi den lå rigtig godt i mavsen), cafe i Nyhavn og ikke mindst hovedformålet med at tage til København: International Sklerodermi Dag. Jeg vil ikke sige mere om sklerodermi dagen andet end at jeg endnu ikke har fået armene ned. TOTAL succes. 150 tilmeldte til forelæsningen på Bispebjerg Hospital. Genialt. Jeg hoppede op og ned i begejstring. Jeg skråler : GODT ARBEJDE, – til den danske bestyrelse. SÅDAN.

Men jeg var i seng over midnat dér tirsdag aften og var mere død end levende, da vækkeuret ringede og jeg skulle op på arbejde. Så jeg sendte en sms til veninden : “Kan vi udskyde til torsdag”. I løbet af dagen tænkte jeg ved mig selv: “aij altså, det er jo filmaften – så kan jeg sidde i stolen og slappe af”. Så en ny sms røg afsted til veninden: “kom glad – find dig i bunkerne og at jeg er klatøjet!” Så hun kom – og midt i det hele, inden vi havde fået sat dvd’en på fordi vi jo lige skulle snakke igennem, ringede en anden veninde om hun kunne nå at være med til filmen. Selvfølgelig!

Lidt mere snak og endelig sank vi sammen med masser af slik, jordbær, vindruer og kager – og smækkede Harry Potter og de vise sten på.

Det var max hyggeligt. Og jeg er om muligt endnu mere træt idag, godt fulgt af en gang ondt i halsen. Smider en gang suppe i mikroen om lidt, synker sammen i sofaen og smækker en film på, eller zapper dovent.

Og nyder at jeg kan skråle GOD WEEKEND!! For jeg har fri imorgen…. 😉

6 thoughts on “Tøseaften

    Bibbi said:
    juli 2, 2010 kl. 6:53 am

    Den slags impulsive begivenheder, ender ofte med at være de hyggeligste! På trods af træthed, kan de tanke een op med god positiv energi og det er det hele værd 😉 Dejligt 😀

      frkbibo responded:
      juli 2, 2010 kl. 8:17 am

      You said it, girl. 😀

    vendelboen said:
    juli 2, 2010 kl. 7:46 am

    lyder trods hals onde og træthed som en rigtig hyggelig aften…

      frkbibo responded:
      juli 2, 2010 kl. 8:17 am

      DET var det

    Lea said:
    juli 2, 2010 kl. 10:24 pm

    Håber, halsen har det bedre…og god weekend! 🙂

      frkbibo responded:
      juli 3, 2010 kl. 12:35 pm

      I lige måde god weekend. Her hostes igennem. 😀

Skriv et svar

