Ææææh, solstik?

Posted on

Det ER nu også lidt varmt idag…… 😉

8 thoughts on “Ææææh, solstik?

    Piskeriset said:
    juli 11, 2010 kl. 8:30 pm

    Jeg tror lige, at min krop besvimede af hedeslag…

      frkbibo responded:
      juli 11, 2010 kl. 8:45 pm

      Puste puste puste kølige vinde i din retning. 😆 Jeg kan da ikke gøre for at jeg hoppede i 2 venstrefødder… LOL!

    vendelboen said:
    juli 12, 2010 kl. 5:56 am

    kan du så få de strømper af …!!

    anjoe said:
    juli 12, 2010 kl. 8:31 am

    kan du så beholde de strømper på…!!

    frkbibo responded:
    juli 12, 2010 kl. 5:51 pm

    Ææææh, hvis jeg nu tager strømpen af den ENE fod, så stiller jeg vist både vendelbo og anjoe tilfreds. 😀

    Anne said:
    juli 13, 2010 kl. 11:43 am

    Jeg har nu et par gange tænkt at varmen må bekomme dig godt? 🙂

      frkbibo responded:
      juli 13, 2010 kl. 2:53 pm

      DET gør den – I love it! 8)

    Hæ hæ « Lille mig i den store verden said:
    juli 14, 2010 kl. 7:59 pm

    […] du huske mit indlæg fra forleden, med billedet taget på en varm sommerdag hvor jeg står med jeans og […]

Skriv et svar

