HOST HOST

Posted on

Ja tak, DEN har vi hørt før… MANGE gange endda. Især indenfor de sidste 14 dage.

KORS, hvor bliver man bare TRÆT af at skulle hoste hele tiden og så igen. Jeg har taget alle midler i brug for at slippe af med det. Det    V-I-L    B-A-R-E     I-K-K-E     gå væk! Jeg har endda – hold nu fast, og jeg ved at søster falder ned af stolen for hun ved at bare TANKEN plejer at få mig til at sige ørle lyde – drukket varm mælk med honning.

For FØRSTE gang i mit LIV har jeg drukket varm mælk med honning. Og jeg må jo med skam i sind tage alle mine fordomme og adr lyde til mig – det smager nu ikke slemt! Ahem!

NÅ, men jeg hoster endnu. Faktisk fik jeg så kraftigt hoste-anfald i dag på vagten, at mine kolleger troede at jeg ville forlade denne verden. Det lød drabeligt. Bibo kunne nu heller ikke få vejret, mens det stod på.

Om det så var derfor at der pludselig kom et mindre migræneanfald i form af aura-symptomer (flimmer for øjnene) – who knows. Jeg pakkede i hvert fald sammen og gik hjem – og har hostet godt hele dagen.

Mon ikke snart den penicillin og inhalator vil hjælpe den hoste hen på de evige jagtmarker. Jeg overvejer snart at låne fatters jagtgevær og jage den godt på vej!

Og selvom klokken egentlig kun er 21, så kalder dynen på Bibo… I morgen er atter en dag. 😀

6 thoughts on “HOST HOST

    Klidmoster said:
    juli 14, 2010 kl. 7:58 pm

    For pokker da, den hoste er en værre kælling! Rigtig god bedring til dig, nu vender det forhåbentligt snart. Kram

      frkbibo responded:
      juli 14, 2010 kl. 8:00 pm

      You said it, girl! Tak for hep – jeg vinder kampen, I know it! Kram tilbaws do.

    Anette said:
    juli 14, 2010 kl. 8:28 pm

    Kan du så se at få det bedre!! Det ligner ikke noget at rende rundt med sådan en hoste i den sommervarme!! God bedring søde 😉 Knus

      frkbibo responded:
      juli 15, 2010 kl. 7:50 am

      Javel! *klapper hælene sammen og gør honnør* TAAAAK, søde, knus 😀

    Emmaline said:
    juli 15, 2010 kl. 5:23 am

    Den hoste skal bare have et los bagi 😀

      frkbibo responded:
      juli 15, 2010 kl. 7:51 am

      Det skal den nemlig! 😀

Skriv et svar

