Nyt fra Tarja Turunen

Posted on

Nix, normalt ikke det jeg hører mest af. Men jeg KAN altså godt lide Tarja Turunen – den skønne sopran-pige. Klassisk uddannet. Tidligere frontfigur i Nightwish. Nu solo-pige. Og nu med ny single – og ny cd på vej. Yay!

One thought on “Nyt fra Tarja Turunen

    Piskeriset said:
    juli 26, 2010 kl. 4:17 pm

    Herhjemme er vi ikke helt enige om skiftet fra Nightwish til solo (gemalen, der også spiller musik, bærer nok lidt mere nag til hende, end jeg gør ;)). Jeg vidste ikke, hun var på vej med ny cd – den må jeg da lige holde øje/øre med 🙂

Skriv et svar

