DET her

Posted on

– er simpelt hen “creme de la creme”. NØJ, hvor lækkert.

Flere har talt max. rosende om den “gamle pølsevogn” midt i hjertet af Aalborg, som er overtaget af en thailænder og hvor man nu kan svinge forbi og tage noget thai med hjem.

Var lige ned og huje lidt til Michael Jackson Tribute på havnen og blev enig med mig selv om at jeg havde lyst til lidt selvforkælelse.  (Læs: gad ikke de store kulinariske udskejelser – jeg har ikke noget specielt i mit køleskab – jeg havde lyst til noget lækkert!)

Jeg har kun EN ting at sige: MUUUUUUMS!!

Mere frisk kan du simpelt hen ikke få det. Og så har du til 2 dage – for det er en MONSTER portion du får med hjem. Og så kan man endda bestille online og hente – på Thai2Go. Jeg tænker lidt på de dage jeg får sent fri. Nøøøøøøij!!

Michael Jackson Tribute var forøvrigt super godt – selvfølgelig ikke KING OF POP, men jeg syntes faktisk at de gjorde det helt fantastisk. Og hans stemme var MEGET tæt på “ze man”. Og selvfølgelig er det ingen ringere end Peter Andersen (du ved Drama Queen fra det danske Grand Prix 2007), der også har ageret frontfigur i Tina Turner Jam.

4 thoughts on “DET her

    Anette said:
    juli 23, 2010 kl. 6:44 pm

    Det ser lækkert ud. Det er skønt med lidt forkælelse indimellem og specielt da når man har ferie 😉 god fredag aften og knus

      frkbibo responded:
      juli 25, 2010 kl. 8:40 am

      Det var vildt lækkert – og der var til 2 dage. 😉

    Klidmoster said:
    juli 25, 2010 kl. 12:00 am

    Uhm, det ser altså vildt godt ud. Hvad måtte du slippe for sådan en portion?

      frkbibo responded:
      juli 25, 2010 kl. 8:41 am

      69 kroner

Skriv et svar

