Øij MAND

Posted on Updated on

Jeg har lige fået en email fra SGT. Steven Martin fra Mississippi, som er udstationeret i Irak. Han og hans regiment har lige trynet nogle terrorister som gemte en masse våben, hvoraf nogle var atomvåben og desuden 8.2 MIO DOLLARS! Han ved det, for han og et par af sine intelligente soldater talte dem!

De dersens dollars har han ikke i sinde at registrere nogen steder, men vil i stedet hapse dem til sig selv. Og beder nu om min hjælp. Jeg skal bare svare ham med navn, adresse, tlf., køn osv og så vil han sende kassen med penge som jeg skal opbevare indtil han er færdig med sin udstationering. Jeg får 15% af indholdet som tak for hjælpen og det er muligt at forhandle til et andet beløb hvis jeg ønsker.

I ren undercoverstil har han oprettet en email i den ENGELSKE yahoo og beder mig om bibeholde denne tophemmelige hemmelighed.

Det gør jeg da, hvis jeg skriver på dansk hér, ikk?!

Tror jeg vil svare ham med det samme. 😀

10 thoughts on “Øij MAND

    et cetera said:
    juli 29, 2010 kl. 8:39 am

    Narj da – og det lyder da osse helt tilforladeligt og desuden virkeligt, som om Steven og Co. topper på IQ – see you later, alligator 😀

      frkbibo responded:
      juli 29, 2010 kl. 9:08 am

      U got it, HÅN! 😀

    Lea said:
    juli 29, 2010 kl. 10:41 am

    Øj, du er bare heldig! 😀

    klidmoster said:
    juli 29, 2010 kl. 11:29 am

    Slå til med det samme – eller videresend mailen til mig. Jeg er også villig til at oplyse kontonummer og pinkode 😀

    Anette said:
    juli 29, 2010 kl. 2:00 pm

    Ha ha – den var god 😛 Sikke heldig du er at få sådan en mail 😉 God dag søde 😛

    frkbibo responded:
    juli 29, 2010 kl. 3:01 pm

    Hehehehehehe – ja jeg er SÅ heldig. 😀

    jensdrejer said:
    juli 29, 2010 kl. 3:03 pm

    Hahaha – det store mysterium er, hvorfor der faktisk er en hel del mennesker som hopper på den slags absurde historier! Jeg forstår det bare ikke…….. 😆

      frkbibo responded:
      juli 29, 2010 kl. 3:04 pm

      Jens, jeg forstår det heller ikke. Det lugter jo LAAAAAANGT væk. Næh, så hellere spille Lotto, selvom det heller ikke giver noget. 😆

    vendelboen said:
    juli 29, 2010 kl. 6:37 pm

    Han er da klog, han skriver, du er køn……

      frkbibo responded:
      juli 29, 2010 kl. 6:45 pm

      Thi hiiiiiii ….

Skriv et svar

