Fik sms fra søster

Posted on

“Hej – vi har sovet til halvti idag og nu er vi på vej gennem palmer og banantræer mod poolen, og der er 34 grader”

Er overhovedet ikke ironisk eller noget, når jeg siger JEG ER DA LIGEGLAD!

Nevøen er på sin allerførste flyvetur og charterrejse – han er vild med at flyve og elsker at hente cola selv. De er i Tyrkiet på helpension med gratis is og drikkevarer og alt muligt. Perfekt for børnefamilien. Med den kolde temperatur på 34 grader…. (Stikker fingrene i ørerne og brøler LA LA LA LA)

Jeg tror, jeg tænder terrassevarmeren og laver mig en kop kaffe.

2 thoughts on “Fik sms fra søster

    Anette said:
    august 2, 2010 kl. 4:34 pm

    Årh hvor skønt *GG*
    Jeg glæder mig til det er min tur om EN måned 🙂 Knus og god hygge med terassevarmeren 😛

      frkbibo responded:
      august 2, 2010 kl. 4:36 pm

      Stikker nok engang fingrene i ørerne og brøler LA LA LA LA LA. *GG* Taaaaark – er dog kravlet indenfor, da der ser truende ud nu. Kram til dig. 😉

Skriv et svar

