Kan du se forskellen på disse 2?

Posted on Updated on

Beskrivelse:

•Elegant 2 farvet luksus varmetæppe med BSS sikkerhedssystem.
•6 temperaturer
•automatisk slukning efter 180 minutter
•aftagelig strømledning
•Maskinvaskbar ved 40 grader
•150 W
•Økotex-100 mærket
•5 års garanti

Beskrivelse:

Elegant 2 farvet luksus varmetæppe med BSS sikkerhedssystem.
6 temperaturer
automatisk slukning efter 180 minutter
aftagelig strømledning
Maskinvaskbar ved 40 grader
150 W
Økotex-100 mærket
5 års garanti

Set her og her.

8 thoughts on “Kan du se forskellen på disse 2?

    klidmoster said:
    august 4, 2010 kl. 4:15 pm

    Ja, der er prikker foran beskrivelserne foroven. Hvad går det ud på? 😀

    klidmoster said:
    august 4, 2010 kl. 4:17 pm

    What? Det ene koster det dobbelte! Mon det er en fejl?

      frkbibo responded:
      august 4, 2010 kl. 4:20 pm

      Det tror jeg ikke for jeg har fundet den “dyre” på andre sider også – men på min ordrebekræftelse står der selvfølgelig den LAVE pris. 😀 Men det er da VILDT en forskel der er.

    Bibbi said:
    august 4, 2010 kl. 4:20 pm

    Det er forhåbentlig en fejl. Hvis ikke, er det svineri……

      frkbibo responded:
      august 4, 2010 kl. 4:21 pm

      Der var kun en tilbage af de “billige”, som jeg hapsede…

    Anette said:
    august 4, 2010 kl. 4:47 pm

    Nix – der er ingen forskel – udover prisen. Og hold da op hvor en forskel. Håber du bliver glad for tæppet og undgår kolde fødder 😉 Kram

    Steen said:
    december 30, 2010 kl. 9:17 pm

    Ja, er selv på kig efter en varmetæppe, og Skousen har en tilbud på Beurer HD 90 til 999,-, så det er altid godt at kigge sig om samt google nettet før man beslutter sig, og ikke købe den første og bedste man finder.

    Hvis du dog beslutter dig for at købe et via nettet, så tjek lige butikken først på trustpilot.dk. Den billig butik har der fået mange positive anmeldelse, hvorimod den dyre kun har 2 anmeldelse og den ene er ikke positiv.

      frkbibo responded:
      december 31, 2010 kl. 10:35 am

      Jeg handler meget på nettet og er rigtig god til at finde de gode tilbud. Indtil videre har jeg ikke haft problemer – måske det hænger sammen med at jeg, som du selv siger, tjekker butikken diverse steder inden jeg trykker på “køb”-knappen.

      Jeg købte omtalte varmetæppe hos skiftselv.dk og jeg er svært tilfreds. Hurtig levering. Lækkert tæppe. Jeg ser at prisen hos skiftselv er det samme hos skousen. Måske de har fundet ud af, at der er rift efter tæpperne, eller jeg blot købte i sommer, hvor man ikke har brug for varmetæppe. 😉

      Godt nytår

Skriv et svar

