Det går lige op for mig

Posted on

– at jeg er ved at læse hele TRE bøger på én gang.

I mp3-afspilleren får jeg Kepler’s Hypnotisøren – den “læser” jeg typisk når jeg går ud af døren, kører i bus mv. Den er ret god!

På terrassen står den på McCaffrey’s Dragonsong. Det skønne Pern-ske univers – I love it!

Og sørme om jeg i min Iphone Kindle-applikation ikke har gang i Karen Marie Moning’s Darkfever. (Kostede mig 13 kroner!!!) Hapser jeg som godnatlæsning.

Sidstnævnte summer jeg lidt over. Den er mystisk. Mørk. Humoristisk. MYSTISK. Udvikler sig måske også til at blive sexet. En BLOND amerikansk pige, MacKayla Lane, i starten af tyverne rives brat ud af sit tornerose-rosenrøde-virkelighedsbillede, da søsteren brutalt bliver myrdet ovre i mørke Irland. Sagen henlægges – man kan ikke finde morderen. Sidste livstegn MacKayla har fra søsteren er en mystisk besked på telefonsvaren, som driver hende til mørke keltiske Irland. Hun vil vide hvad der sker, men mange inkl. mystiske keltiske kræfter vil have hende ud af landet inden hun finder ud af, hvad hun egentlig er… Jeg er ikke kommet langt – men huuij, den er mystisk!

Og så er det egentlig lidt sjovt – ikke nok med at jeg har gang i 3 bøger, de læses også på 3 forskellige måder!

3 thoughts on “Det går lige op for mig

    Piskeriset said:
    august 7, 2010 kl. 11:33 pm

    Jeg ELSKER Dragonsong! Læste bøgerne flere gange som barn/ung og har dem stående på hylden – har flere gange overvejet at genlæse dem, og det er ellers sjældent, at jeg gør det 🙂

    Darkfever lyder interessant – kan du lokkes til at skrive lidt mere om kvaliteten, når du når længere i bogen? Det lyder som en bog, jeg kunne finde på at læse 🙂

      frkbibo responded:
      august 8, 2010 kl. 6:58 am

      Det kan du tro. 😉

    […] og spise ultramør mørbrad. Læste flere bøger på én gang (hvad jeg stadig gør – det skrider fremad med alle 3). Rendte lidt rundt i sundhedsvæsenet til røntgen af lunger pga hoste og blodigt slim. Blodet er […]

Skriv et svar

