Sådan laver man donuts

Posted on

7 thoughts on “Sådan laver man donuts

    Piskeriset said:
    august 8, 2010 kl. 6:46 pm

    Hahahaha! Jeg lavede doughnuts i går, men jeg kan da godt se, at min metode var alt for kedelig! 😀

      frkbibo responded:
      august 9, 2010 kl. 10:53 am

      Men de ser SUPER lækre ud!! 😀

        Piskeriset said:
        august 9, 2010 kl. 5:59 pm

        Thank you, thank you! *bukker dybt*

    Bibbi said:
    august 8, 2010 kl. 8:17 pm

    Jeg æææælsker den svenske kok!!! 😀 Kender du Chokolat Moose?

      frkbibo responded:
      august 9, 2010 kl. 10:53 am

      Ja, jeg så den også igår – HA HA HA HA HA. 😆

    Doughnuts | Piskeriset på eventyr said:
    februar 24, 2012 kl. 6:58 pm

    […] Meget apropos doughnuts så tjek lige den fantastiske video, som frk. Bibo har lagt op. […]

    Doughnuts | Piskeriset på eventyr said:
    juli 30, 2014 kl. 9:58 am

    […] Meget apropos doughnuts så tjek lige den fantastiske video, som frk. Bibo har lagt op. […]

Skriv et svar

