Min tur

Posted on

– sammen med veninden. Yay!

4 thoughts on “Min tur

    Janne said:
    august 11, 2010 kl. 7:35 am

    Glæder mig osse til i aften!!!

      frkbibo responded:
      august 11, 2010 kl. 8:09 am

      Yay! 😀

    jensdrejer said:
    august 11, 2010 kl. 12:46 pm

    Det er efterhånden 10 år siden at jeg har været i biffen, men denne film har jeg faktisk en plan om at se…. så må tiden vise om det lykkes! Rigtig god fornøjelse i aften. 😀

      frkbibo responded:
      august 11, 2010 kl. 11:49 pm

      Tak skal du have, Jens. Det VAR en fornøjelse. Du må prøve at se den i biografen. Effekterne er VILDE. Og man sovses hurtigt ind i historien. 😉

Skriv et svar

