Så gå dog i seng!!

Posted on

Jooooo, men jeg skal liiiige have pillet lidt i de lag efter dagens film: Inception. NØJ, den var da fængende. Kan varmt anbefales. En veninde nævnte for et par dage siden at hun syntes den var ok på effekterne, nogle af de castede skuespillere ville hun gerne have skiftet ud. Ah well… jeg lod mig dog rive med – især af historien og effekterne. Og ham der Leonardo-drengen, som for mig i laaaaaaaaaaaaaang tid har stået som værende en flødebolle-dreng. Han er da vist ved at være voksen. 😀

2 thoughts on “Så gå dog i seng!!

    Klidmoster said:
    august 12, 2010 kl. 7:02 am

    Jeg var godt nok også ret begejstret for den. Hvis man ignorerer de par skønhedsfejl der er og accepterer filmens virkelighed – så er det slik for hjerne og øjne.
    Og ja, han er ved at være vokset godt til og bar rollen temmelig godt.:-)

    Janne said:
    august 12, 2010 kl. 7:46 am

    Enig – var helt klart (positivt) overrasket over ham Leonardo!

Skriv et svar

