Det måtte jo ske

Posted on

8 thoughts on “Det måtte jo ske

    Klidmoster said:
    august 12, 2010 kl. 8:41 am

    Ha ha, jeg havde godt læst at den skulle komme. Argh, jeg bliver nødt til at se den. 😀

      frkbibo responded:
      august 12, 2010 kl. 8:48 am

      Den ser nu RET sjov ud… 😆

    jensdrejer said:
    august 12, 2010 kl. 1:29 pm

    Jeg synes den ser fed ud. Jeg er ret vild med den slags film. Der er kun ét problem – de er altså sjovest hvis man har set alle de film som den gør grin med, og det har jeg desværre ikke.

      frkbibo responded:
      august 12, 2010 kl. 6:15 pm

      Jeg må jo så indrømme at jeg har set de film der gøres grin til, og jeg sad og skreg af grin til traileren. 😀

    Piskeriset said:
    august 12, 2010 kl. 6:50 pm

    Hahahahah! Åhnej, jeg er ellers ikke til spoof-film, men den der må jeg se!

      frkbibo responded:
      august 13, 2010 kl. 9:14 am

      Har det præcist på samme måde 😀

    Pernille said:
    august 12, 2010 kl. 10:43 pm

    what! er det en rigtig film?

    Jeg troede bare det var en af de der joke videoer det flyder med overalt *chok*

      frkbibo responded:
      august 13, 2010 kl. 9:15 am

      Håber du klarer den *puste puste*

Skriv et svar

