Fandt OXO angled meassuring cup i lokal butik

Posted on Updated on

Angled Measuring Cup – 4 Cup.

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at jeg skeler lidt til OXO’s produkter, når det kommer til at være praktisk og ikke mindst SELVSTÆNDIG, uden for mange fumlefingerier.

Jeg var på farten idag – der blev købt til mig, min aftensmad og nevøen som har fødselsdag lige om snart.

I Bahne vidste jeg at de i ÅRHUS havde et par OXO produkter. Jeg vil sige, at den i Århus er lidt foran – jeg så ikke POP CONTAINERS i Aalborg, men jeg investerede i denne… I JUST LOVE IT!

Du behøver ikke at bukke dig, eller løfte kanden op i øjenhøjde for at se, om du rammer rigtigt. Du kan følge med på et “målebånd” oppefra. Tæske smart.

Den gamle er kylet ud.

2 thoughts on “Fandt OXO angled meassuring cup i lokal butik

    Annika said:
    september 4, 2010 kl. 11:52 am

    De ser smarte ud.
    De er med ‘danske’ mål og ikke bare US?

    frkbibo responded:
    september 4, 2010 kl. 12:19 pm

    Ja ja, de er med ml i den ene side, og CUPS i den anden. 😉

Skriv et svar

