Genhører gaaaammel musik og dømmer til søndagsmusik

Posted on

Ok, det er vel fra 1990’erne… hehe.

Kender du BIBZOOM? Det er bibliotekernes online gratis musiktjeneste, hvor du kan downLÅNE det nyeste (og “gamleste”) musik i en uge, lige ned på din pc – eller du kan lægge det på din mp3 afspiller. Ipod desværre ikke…. endnu.

En ny ting, som jeg er meget glad for er, deres streaming service. Det er ikke alle biblioteker der er med på DEN vogn, men jeg har læst i et nyhedsbrev at prisen vist sættes lidt ned og at det åbner for flere.

Lige nu genhører jeg Hand On The Torch med Us3 – tænk jeg er stadig til lidt rap blandet med jazz… det swinger sgu bare.

Men jeg må videre med dagens tekst. Hoster og harker og halsen river. Men jeg skal have prikket hul på noget forberedelse til noget undervisning, jeg starter op på torsdag… Og ja, Bibbi… jeg lytter til dit råd. 😉

Skriv et svar

